با همکاری مشترک دانشگاه پیام نور و انجمن روانشناسی تربیتی ایران
روان‌شناسی شناختی و یادگیری آموزشگاهی
آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پساکرونا: نقش حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی (مورد مطالعه: دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز)

احمد رستگار؛ فهیمه ثمری

دوره 10، شماره 4 ، خرداد 1402، ، صفحه 47-58

https://doi.org/10.30473/etl.2023.67070.3962

چکیده
  این پژوهش با هدف آزمون مدل قلدری سایبری در دوران پسا کرونا بر اساس حمایت تحصیلی و سرمایه‌های روان‌شناختی در میان دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر شیراز انجام گرفت. برای این منظور 381 نفر از دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم شیراز به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند و به پرسش‌نامه‌های سرمایه روان‌شناختی لوتانز و آولیو (2007)، ...  بیشتر